18 juli 2010

Vi säger så.

Så var det klart! Jag har idag gjort grunden till festprogrammen. Härligt! Nu behöver det bara fyllas på med meny, sedan måste jag ringa till stället där de skall tryckas upp och kolla om jag måste göra om dem till PDF-filer innan de kan tryckas. Sedan är det omslagen som skall göras och sidenband som skall köpas. Nu när jag tänker efter så är jag inte alls färdig med programmen, men en bit på väg i alla fall!

Idag har jag och R träffat vår fotograf. Vi tog ett glas vin och lite tapas (jag åt tre dadlar, diet!) på Vin och Tapas, pratade bröllop och lärde känna varandra. Jag gillar verkligen den här tjejen, och det känns bra! Sedan gick vi upp till Skansen där vi fotades. Tror bilderna blir toppen, det skall verkligen bli spännande att se dem när de är färdiga och redigerade. Solen låg fint på med ett härligt kvällsljus, tänk mycket vind, romantik och sommarkväll.. Exciting!!

Det är generellt mycket bröllop nu. Jag tänker, pratar och andas bröllop. Ni är säkert trötta på mig nu hela bunten, men om 25 dagar så är vi där och sedan skall jag inte knysta ordet bröllop för er :) Lovar och svär. Men, til' then..
Imorgon är det jobb. Jag skall skriva en bröllopslista till Robin som är ledig, han skall få att göra han med. Nu sitter vi i soffan med en kopp kamomill-te och leker pensionärer. Film, Kanada-filt (ett ord enligt svenska akademins ordlista) och sängen. Mmm..

Inga kommentarer: