31 juli 2010

Shalom.

Det är jobbigt när man som jag under en period hakar upp sig på en och samma låt. Och när det dessutom har det varmt inomhus. Då måste man ha fönstrerna öppna. Och då måste alltså grannarna tycka lika mycket om den här låten som jag gör. Taget folk's!!

(and then we can na na...) Hemma. Duschat. Fräsch! Älska mitt nya schampo! Vit sommardröm om kroppen med Anastasia-spetsar, vilket bäst kombineras med grova MC-boots med snörning. Älskar fyndet jag gjorde på DinSko och sedan glömde bort i ett par. Tokpannan jag var dessutom på väg att slänga de oanvända guldklimparna i höstas.
Jag har bäddat idag. Jag har varit på väääg att sola. Tyvärr föll jag på målsnöret när solariumet var stängt. Not my bad!
Därför sitter blekfian Julia här och väntar på vad dagen har att erbjuda. R är ute och springer (folk med karaktär gör sådant, har jag hört) och jag sträcklyssnar på "bra låt". Ett glas vin hos mamma och pappa blev det innan jag drog vidare på nya äventyr.
Dock tre kilo smalare, uppskattningsvis. Måste hitta en våg, pronto!

På tisdag (snart där!) skall jag och Carro åka in till stan för att en sista gång dra på mig min älskade brudklänning. Denna gång tillsammans med slöja, smycken och skor. Mäta, måtta och avgöra. Jag tror det kommer bli svårt att lämna ifrån mig den när bröllopet väl är över, men that's life. Vi skall ha jävligt kul ihop några timmar i alla fall, brudklänningen och jag. Skål för oss!

Bild: Fotograf Camilla Sundberg

/Cherrylanes Luutra

Inga kommentarer: