10 juli 2010

Delete

Tryckande hetta, nyduschad och känslan av att vara på gång. Idag är det lördag, vilket innebär att jag går på helgen på jobbet. Lite segt, men jag har varit ledig en hel del det senaste så det är bara att vackert pallra sig dit. Just feeling sorry for ma' self.

Jag och Robin har haft frukost i sängen och legat och bröllopsplanerat. Vi har gått i genom allt som finns kvar att göra (förhoppningsvis...) och satt upp när och hur vi skall göra allt. Punkt för punkt, skönt. Dessutom har jag redan idag lyckats bocka av en punkt. Min kompis hoppade av sminkningen så det blev att i panik ringa min frisör och be honom lösa det. Söta Kimo sa att han skulle fixa för mig, puuh! Ett problem mindre.

Min söta Alexandra drar sig vidare hemåt (hemåt?) nästa tisdag, och skulle innan dess umgås med familj i Fiskebäckskil. Det innebär slutet för oss, åtminstånde för den här gången. En snabbfika innan jag börjar klockan 15:00 och sedan bye, bye. Ok.

Luutra

Inga kommentarer: