26 juli 2010

Said so.

Trodde väl aldrig att detta skulle hända, men jag "bar-bloggar". Hrm. Men så är det. Dagen? För all del. En natts underbar sömn, sedan upp med min älskade och lite fix innan vi åkte till mor. Kaffe, sedan kyrkan. Gick jättebra. Torsten är lika söt som alltid. Det slår mig då och då, men i samband med bröllopet är bi verkligen omringade av underbara människor! Alla är bra! Och då menar jag allt ifrån prästen tilltårtbagare. Bra! Sedan blev det en öl på 12:an med sällskapet innan jag och syster åkte hem och gjorde bordsplaceringen. Det sa bara vipps, och så var den färdig. Gött!! Hämtade mina kläder från Nelly, och here I am. Iförd killer-boots, paljett-topp och små khakiskjorts sitter jag i baren på Bishop arm's och läppjar på en torr cider i väntan på syster. Sedan träffar jag Mickis och njuter av livet. Bilder på mina fina kläder (och skor!) kommer imorgon. Nu leker livet! Puss på er! Luutra

Inga kommentarer: