14 juli 2010

Luutra goes what.

Klockan är 12 på förmiddagen och nu skall jag smita iväg och sola! Jag är pirrig inför i eftermiddag, men när jag vaknade i morse märkte jag att håret var ännu snyggare idag än vad det var igår. Nu står jag i valet och kvalet, antingen låter jag det vara som det är och bara bättrar på men lite lockar, eller så börjar jag om från grunden och lockar om allt efter att jag tvättat och fönat. Hrmm.. Det blir svårt det här.

Bröllopsbestyr. Försökt nå kantorn, försökt nå DJ... Problem med solist. Eller? Skall posta brev och har mailat runt till olika personer som skall mailas. Runt, runt. Längtar.

Idag. Hår skall tas bort. Naglar skall målas. Huden skall prepareras. Håret skall fixas. Helst skall jag gå ner 10 kg innan klockan 15:00, men det är tveksamt. Jag kommer nog aldrig gå ner de där 10 kg. Jo, det skall jag visst! Till bröllopet! Robin har köpt Nutrilette. Börjar vänja mig, och en kost om Nutrilette, apelsiner och ägg är helt ok. Man bli smal och ändå så funkar det mentalt. Vi kör på det!

Luutra

Inga kommentarer: