3 juli 2010

Den unga mön skall giftas.

Ingen uppdatering igår. varför? Jag var bakfull och trodde att min sista stund var kommen. Varför? För att jag fick min möhippa i torsdags. :)

Där strosade man runt på jobbet i godan ro, kikade på klockan och konstaterade att det bara var en halvtimma kvar. Då dök Sopi upp, som just dissat mig på telefon och sagt att hon "inte hade lust att träffa mig och dricka vin ikväll". Mjodå, nu kom hon allt krypandes till korset... Med.. Anna i släptåg? What??

Ögonbindel, bilfärd, havsdoft, nästan påkörd av en buss, skumpa med jordgubbar, farfar i bakgrunden som försa sig, båtfärd i sol och scrubs. Framme! Bastubåt med räkor och Moët! Wiie! Bad, ännu mera skumpa, öl, dusch. Skrattanfall, alkisar på vagnen, kaninöron och stekande sol. Lånad lägenhet på Aschebergsgatan - UTGÅNG. Shit vilken kväll. Utskällning på Donken, klädbyten och dans på bardisken. Woho! Nu efter känns det nästan lite sorgligt, som om julafton tog slut alldeles för fort och som att allt det roliga är över. Och skillnaden är kanske den att julafton blir det alltid om ett år igen, medans det här var "once in a lifetime" (förhoppningsvis). Men tack flickor för en strålande kväll - helt perfekt! Och visst kan man åka bastubåt och dansa på bardisken igen..? :)

Jag har egentligen först nu kurerat mig, två dagar efter. Men, så är det när man skall ha roligt. Idag är det lördag och strålande väder här ute. Är jag ute? Nej. Jag är hungrig, klockan är två och jag har fortfarande inte ätit någon frukost. Funderar på att ställa mig och göra en smoothie, nu jävlar skall det svältas fram till den 8:e juli. För då måste vi smala in oss, gott folk ^^.
Idag då? Rida med Carro. Vill bada. Vill äta... Grr.

Luutra

Inga kommentarer: