30 juli 2010

The Godfather

Fredag morgon och ute blåser det full storm. Regn och hårda vindar, är det hösten som kommer månne tro...? Tss, hoppas inte. Men jag skall ändå vara ute i tid i år, jag har redan hittat mina höstboots i svart på DinSko för ynka 449 spänn. Taget! Där till lägger vi några mörka tunikor i höstfärger, ett par tunna koftor, en locktång, en tunn svart parkas och ett par handskar med volangkant. Jo, en svart remväska också, men sedan behöver jag ingenting mer :) förrutom de låga mockastövlarna från H&M då... ;)

Idag är det jobb och bröllopsplanering. Jag skall försöka göra en karta över bordsplaceringen samt försöka ragga tag på den där jäkla make up-artisten som fortfarande inte kontaktat mig. Idag är det två veckor kvar till vårt bröllop. TVÅ veckor. Hissnande tanke, och fortfarande en del att stå i. Men bara roliga saker!

Jag och R ligger tough kvar i sängen fortfarande. Det är Robins enda lediga dag den här veckan så vi har ingen panik upp från våra duntäcken. Det blir Gudfadern, ettan, istället. Och en kopp kaffe. Och gos. Luutra

Inga kommentarer: