13 juli 2010

Title

Mys under filten tillsammans med Mickis. Vi bantar båda två, så för vår del har det bara blivit kaffe och smoothies. Nu ligger vi under filten och fantiserar om mat och tittar på bilder föreställande mat. Jag hade i nuläget kunnat mörda för vårrullar och friterad banan med vaniljglass. Slötittar på South Park och funderar på morgondagen. Skall bli spännande. Mickis har hjälpt mig och visat hur jag skall göra med håret, vad skulle jag göra utan henne!

Idag har vi beställt omslagen till festprogrammen. De är rejält nedbantade, det kommer bara bli 4 sidor text exklusive omslaget då. Men det blev mycket billigare än vad jag trodde det skulle bli, men vi blir tvugna att höra dokumentet själva och lägga som en PDF-fil som de trycker upp. Mycket jobb för så lite...

Ikväll så blir det lugnt. Lite tv (trots att det är trist utan något att knapra på..) och sedan sängen. Imorgon bitti skall jag börja med programmen, ringa kantorn, riva i det här med solist-biten samt posta brevet till prästen. Maila Alex och försöka strukturera.. Lots to do ^^ kanske belöna mig själv med en nutrilette? Luutra

Inga kommentarer: