19 sep. 2010

Disappointed

Vilken kväll. Champixen ger inte det resultatet jag vill ha och gör mig konstant illamående och ARG. Mycket arg. Ändå hade vi en trevlig och god middag hos mor och far, lamm, svampsås och äpplekaka till efterrätt. Mums! Kvällen fortsatte med valvakan och nu är jag argare än någonsin. Trots att jag var förberedd, det var precis det här jag misstänkte skulle ske. Alliansen vinner men SD kommer in som vågmästare. Nu är jag besviken över att vara svensk, jag är ledsen över att ha bekanta som är så dåligt pålästa så de väljer att lägga sin röst på ett hstparti, och jag är orolig för vår framtida tid i regeringen. Vilken soppa.
Ikväll går jag och lägger mig med ett tungt hjärta, men i gengäld sättet jag klockan tidigt imorgon så jah kan kika på morgonens debatter med kaffet och katten. Kanske har de då en idé framarbetad om hur man skall möta skånepågarna.

Luutra

Ps) Hejja Freddan!!

Inga kommentarer: