26 sep. 2010

Om kvinnor är det svaga könet så är män det tragiska.

Jag har fått fem svar på min annons på blocket ang klänningarna som jag ville bli av med dem. Fyra av dem som svarat är män. Som egentligen inte alls är intresserade av klänningarna.
Fy fan vad arg jag blir. Äckliga, kåta, tragiska figurer som sitter och raggar på Blocket av alla sidor. Vad ger det er för rätt att kontakta mig och äckla er? Det värsta är att det faktiskt finns en "människa" bakom varje snuskgubbe. Det är nästan det mest skrämmande.
Igår fick jag ett sms från en som höll på och "fiskade". När jag bad honom dra åt helvete kallade han mig för fjortis och bad mig att växa upp. Visst. Tjena.

Tjejen som mailade mig var intresserad av Elise Ryan-klänningen. Hon skall få den för en spottstyver, så jag blir av med eländet.

Inga kommentarer: