21 sep. 2010

I väntans tider.

Nu kliar det i fingrarna. jag rensade ut det sista ur sommaren ur min garderob igår och har nu gjort en lista på vad som måste införskaffas. Jag har redan beställt ett par boots som jag hoppas kommer från H&M i början av oktober, så på skofronten är jag okej just nu. Fast det är klart, blir det några hundralappar över eller så så skulle jag inte tacka nej till ett par lårhöga stövlar utan klack i mocka...

# Ett par mörkblå raka chinos.
# Rutig luberskjorta.
# Mörk jeansskjorta.
# Stickat, en tjockare ljusgrå och en tunnare svart.
# Några toppar att ha till vardags.
# Strumpor.
# En parkas i militärstuk.
# Vinterkappan från
www.novaqueen.se

Senare projekt till hösten blir...

# Svarta Hunter-stövlar med teddy i för kalla dagar.
# En röd handväska med guldbeslag.
# Nya jeans.



Luutra

Inga kommentarer: