8 sep. 2010

My heart keep's on calling for you dear.

Wohoo! På väg hem från en date med Emelie. Ätit lite mat och pratat livet, men först så han jag med bibblan. Lånade massor av litteratur som behövs, helt otroligt hur mycket jag hittade! Så nöjd!
Dagen har varit bra. Föreläsningen var spännande (om än inte särskilt avancerad...) och kändes som en bra grund. Framför allt, jag har valt rätt. Ingen ångest, panik eller rädsla över att jag inte förstår. Jag är hemma. Jag kan det här. Till skillnad från pinup-nötterna i 18 års åldern som tror sig sett världen.
Och visst fick jag rätt ang his B -och C. Jag har nytta av dem! Imorgon skall jag plöja mina böcker och samla kött (på benen). Bara ta det lugnt. Först, en öl och njuta av att jag är bra. Luutra

ps) de ringde fr Falkenberg. Fortfarande övertygade om att det är Curry. Katten är nu tyvärr borta, men så fort den kommer tillbaka (om) så skall de stänga in den och ringa mig så vi kan åka ner och se om det är vår Curry. Käre gode Gud...

Inga kommentarer: