3 sep. 2010

En liten bit i taget

Ligger på mammas soffa och är färdigpluggad för idag. Tror jag i alla fall. Det var faktiskt svårare än vad jag trodde. Texten var svår och det blev lite klurigtatt fånga sammanhanget. För att hängs med fick jag omformulera för mig själv och göra stödanteckningar och då tog allt mycket längre tid. Hade jag vetat detta skulle jag börjat tidigare, men det är som det är. Går jag upp tidigt alla tre dagarna nu innan kursen börjar så hinner jag. Fan, jag skulle valt "medeltida textilarbeten" istället. ^^

Av någon anledning så känner jag mig aldrig utvilad. Igår så gick jag och la mig vid 11-tiden och sov gott fram till 8. Ändå går ögonen i kors på mig. Det blir nog tidigt i säng ikväll, efter en film och hemlagad Minestrone med juliennè och curry. Kanske hyra en film och baka en chokladkaka?
Luutra

Inga kommentarer: