16 sep. 2010

Slarv.

Sitter på bussen efter en natt med drömmar fyllda med båtturer och utdragna tänder. Skumt. Jag undrar om det har med champixen att göra? Fast, jag har alltid drömt konstigt. Medicinen har jag fortfarande inte fått kläm på, jag måste säga att jag hat lika röksugen som vanligt. Jag har satt min nya stop-dag till på måndag. Då får det vara slut. Jag har dessutom ökat min dos och börjat må illa nu. En timma från att jag tagit tabletten är allt bara pyton. Blä.

Igår hände det inte så mycket. Inga föreläsningar och lugna puckar. Jag och robin röjde i huset, städade och plockade. Åt shepard's pie med syster, kollade lite på film och sov. Illamående hela kvällen, jag skall börja ta kvällstabletten precis innan jag går och lägger mig. Måste googla på detta.

I onsdags hade jag och R världens mysigaste eftermiddag på Blomstermåla. Vi tog en sen lunch i höststormen och blev som ända gäster på resturangen serverade kalops. Efter det tog jah en chokladfondant och vi båda tog kaffe och unnade oss en liten aveć till. Gud vad gott det var, jag tror vi satt där i två timmar och bara njöt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på. Robin och James har spelkväll så jag antar att jag är portad från huset, eller i alla fall från vardagsrummet. Jag får väl lura på det där under dagen, vet inte hur mycket ork jag har egentligen. Luutra

Inga kommentarer: