11 sep. 2010

Höstdrömmer vidare...

Här om dagen så städade jag garderoben, och det är helt otroligt hur lite höstkläder jag har! Den här sommaren var jag duktig och uppdaterade min sommargarderob ganska bra, men nu när allt är undanstädat för den här sommaren så gapar garderoben tom. och då river det i ett kvinnorbröst, skall ni veta!
Jag behöver lite allt möjligt, framför allt stickade tröjor och toppar. Men också en lite varmare höstjacka och ett par gummistövlar. Jag surfade in på www.nelly.se och plockade ihop vad jag skulle kunna behöva, men eftersom jag är "pank" så fick det stanna vid drömmar. Jag har ju lagt en beställning på H&M som jag ivrigt väntar på, men två leggings, en klassisk skjorta, stövlar och en väska att ha till skolan. I skitkvalitet, för visso, men så fort man börjar titta på bruna väskor i skinn så kostar den några tusen och uppåt. Men jag skulle verkligen behöva en bra skinnväska. Nåväl. Min dag kanske kommer den med. Tills dess drömmer vi vidare om mjuka stickade tröjor, vackra sjalar och exklusiva skinnhandskar i lammnappa... Här följer några saker jag gärna hade klickat hem på studs!









1. Parkas från Rut m.fl, 599 kr
2. Hunterstövlar, 1100 kr
3. Pippi-kofta från Rut m.fl, 299 kr
4. Sjal från Atlas Design, 449 kr
5. Chinos från Jeane Blush, 199 kr
6. Korsörhängen från JFR, 179 kr
7. Skinnplånbok från Pieces, 329 kr

Inga kommentarer: