25 sep. 2010

From Barcelona.

Lördag morgon. Dripp dropp. Jag hade funderingar på att åka in till stan och sätta mig på ett café och skriva klart mitt arbete, men det blir nog att göra det hemma.
Måste få i mig lite frukost bara, och krypa i raggsockarna. Det är kallt. Mycket kallt.
Jag har uppgraderat mitt Picnik-konto till premium och suttit och lekt. hade jag haft tålamod hade jag lärt mig Photoshop, men det har jag tyvärr inte. Men någon dag skall jag lära mig. Gud vad brun och smal jag skall bli på alla bilder. Dittills får jag nöja mig med picnik. Leka leka leka.

Dagen's to do:

* Betala alla räkningarna
* Posat brev till CSN
* Skriva klart uppgiften och maila in den
* Försöka hitta på någor ikväll. INTE film och INTE soffan och INTE godis.
* Äta Nasigoreng till lunch.

Det kommer bli en händelserik dag. Kanske lika händelserik som igår. Brr...

Inga kommentarer: