6 sep. 2010

This was'nt to much.

Eftermiddag. Robin har precis kommit hem från sitt jobb (där måltider tydligen ingår och han får lägga sitt egna schema helt och hållet, hrm...) och sitter iförd snickarbyxor och spelar PS3. Manligt så det förslår. Kvinnliga jag har satt en vegetarisk gryta på sipsen med smak av ingefära, garam masala och spiskummin. Diskat och pluggar. Ringt tandläkaren plus att jag har ringt på en cykel som vi skall åka och kolla på om någon timma. En fin blå med cykelkorg. Hoppas den är fin.
Jag har aldrig köpt en bagagnad cykel innan, skall man "provcykla" den innan? ^^ Tjena grabben, jag tar en sväng runt kvarteret! (Testbromsa och sparka på ekrarna)

Nerverna spökar. Imorgon gäller det. Jag måste dessutom köpa busskort, inte glömma.
Sedan blir det skola för mig hela hösten, jag har redan börjat kolla på kurser att läsa i vår. Blir det inte etnologi för mig i höst så får jag ta det nästa år, och då blir det grundkursen i historia i vår för min del. Skoj!
Nu blir det till att klä på sig, äta lite middag och kleta på mascara. En ovan handling i min vardag. Får inte heller glömma att måla naglarna inför inmorgon, det gäller att vara på topp!

L.

Inga kommentarer: