5 sep. 2010

I'll bet

Lite tom i kroppen. Jag saknar min katt. Varje gång jag öppnar bildmappar på datorn så hittar jag "nya" bilder på honom. Bilder jag glömt av att jag haft. När skall det sluta göra ont?

Det har varit en slapp dag idag. Dåligt samvete på grund av det. Men jag skall lägga mig på soffan nu och fortsätta läsa kurslitteraturen. Hoppas på framgång i den frågan.
James och Sophia var här och åt lunch och drack kaffe idag. Det blev frikadeller i tomatsås. Apprå på det måste jag matplanera ikväll. Mycket att pyssla med.

Dagen stora grej: Jag åt min första Champix idag. Det innebär att jag har min "rökstopp-dag" nästa måndag. Känner inget än, kanske lite illamående men annars okej. Vi fyra låg och grät av skratt idag över köksbordet när jag läste högt ur listan på alla biverkningar som medicinen ger. Jag kommer ha konstiga drömmar, muskelspasmer, blodig avföring, svettningar och dubbelséende. Tada, gud vad rolig jag kommer bli att umgås med den närmaste månaden! Haha!

Soffan, boken och blåbärssaften kallar. Luutra

Inga kommentarer: