13 sep. 2010

Mossgrön september med rosetter.

Brr.. Iförd den gröna ullkappan, och idag kommer jag INTE svettas framåt eftermiddagen.. Nu är hösten här!
Idag är det föreläsning, så jag sitter på bussen på g in till stan. Regnet vräker ner och jag myser. Efter föreläsningen blir det långlunch med Mikaela, som kommer hela vägen från Malmö. Måste åka ner och hälsa på i oktober.
Senare idag blir det falukorv och pepparrotssås, i sällskap av Stolthet och fördom. Gissar att mina filmer kommer idag.

Annars? Jovars. Jag trivs med att plugga på universitetet (även om jag inte direkt ser fram emot Äskhults-resan..) och känner att jag valt rätt. Kursen är mer än begriplig och ämnet är intressant. Livet rullar på och jag tänker inte riktigt lika mycket på det här med Curry, även om jag saknar honom grymt mycket.
Jag tror det kommer bli en bra höst och vinter. Luutra

Inga kommentarer: