29 sep. 2010

Looks like moring in your eyes.

Godmorgon! Idag låg den första frosten tjock på bilrutan. Jag älskar den här tiden! Höstkläder, härliga mornar och mörka mysiga kvällar. Hösten är hur mysig som helst, men om jag hade kunnat så hade jag strukit februari, mars och april ur almanackan. Det är bara en lång väntan på en sommar som man aldrig tror kommer komma...
Men nu har vi tre mysiga månader framför oss innan eländet är igång igen. Om mindre än tre månader är det jul och tiden springer iväg.
I oktober fyller jag 25 år och har en del att planera för. Dels skall jag och Robin bort en helg, dels så skall jag ha middag för familjen och dessutom tänkte jag att det kanske vore trevligt att gå ut och äta någon kväll med tjejkompisarna. Vi får se.

Idag skall jag fortsätta plugga. Jag har en lista med frågor att gå efter och dessutom tänkte jag försöka läsa ut "Industrialismens förutsättningar". Bara att sätta igång, antar jag...

Inga kommentarer: